niedziela

# Pizza !

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was pyszne, proste i szybkie w przygotowaniu danie! Mianowicie Pizzę! Jest to idealny przepis na imprezę czy sylwestra! Ja dzisiaj przyrządziłam ją jako obiad dla rodziny. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
 






 
 
 
Składniki do ciasta:
-4 szklanki mąki pszennej
-20 gram droźdzy
-2 x 3/4 szklanki wody
-pół łyżeczki soli
 
Składniki do farszu:
-kostka sera żółtego
-1 papryka
-3 parówki wieprzowe
-1 cebula
-pół opakowania przecieru pomidorowego
-1 puszka kukurydzy
-opcjonalnie paczka oliwek zielonych
-przyprawa do Pizzy
-przyprawa do Gyrosa lub Kebaba
 
Sposób przygotowania ciasta:
1.Do miski wrzucamy 4 szklanki mąki.
2.W oddzielnej miseczce rozgniatay pół kosteczki droźdzy.
3.Do drożdży dodajemy troszkę wody aby je upłynnić.
4.Do mąki dolewany rozkłócone drożdze.
5.do mąki z drożdżami dodajemy wodę.
6.Wszystko mieszamy, a później zagniatamy ciasto.
7.Smarujemy blaszkę margaryną i wysypujemy mąką pszenną.
8.Ciasto wyjmujemy z miski, układamy na blasze.
9.Nadajemy ciastu kształt.
10.Na ukształtowaną pizzę nakładamy przecier pomidorowy lub koncentrat. (ewentualnie ketchup)
11.Na przecierze układamy cebulkę, paprykę, mięsko, kukurydzę i ser żółty.
12.Całą Pizzę posypujemy odrobiną soli, przyprawą do pizzy i do kebabu. (w Następnej notce przepis na domową przyprawę do Pizzy)
13.Ciasto wkładamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika.
14.Pieczemy do momentu zrumienienia się ciasta.
15.Jemy!
 
 
 
Życzę smacznego! Klaudia;)


8 komentarzy:

  1. Przepis fajny :) ale ja jedno na bank bym zmieniła a mianowicie te parówki !! Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego na pizzy ... a reszta OK. pozdrawiam cieplutko i Udanego Sylwestra życzę :) !1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykorzystałam je gdyż chciałam sprawdzić smak i wyszło bardzo smacznie;) zastąp szynką i będzie nawet lepiej;)

      Usuń
  2. mnie się bardzo podoba;) Myślę tylko, że odrobina mniej drożdży chyba.. Ja zawsze robię wersję z ananasem, jest wyk******a saree;*

    OdpowiedzUsuń