sobota

# Pomysły na prezenty świąteczne - dla Niego! część 1

Hej kochane i kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym moich propozycji prezentów dla faceta. Pokażę tutaj rzeczy jakie ja dawałam Danielowi na różne Okazje. Myślę, że możecie zainspirować się i znaleźć coś co spodoba się waszym chłopcom. Zapraszam!

Perfumy są jedną z takich propozycji, które są ponadczasowe i każdy mężczyzna powinien się z nich ucieszyć, ale UWAGA! Musicie znać idealnie swojego chłopca, by kupować mu perfumy. Szczególnie te droższe. Mój chłopiec lubi zapachy świeże, kojące, napewno nie cięzkie i duszące. Uwielbia zapachy lekkie, lecz różnorodne. Jego typami są zapachy sportowe.


Antyramy ze zdjęciami. Myślę, że facetowi nie chciałoby się siedzieć i wyklejać. Ja mam z tego mega frajdę i strasznie to lubię. Z okazji walentynek, którejś miesiecznicy z kolei dałam ukochanemu takie właśnie antyramy przypominające o naszych wspólnych przeżyciach. Daniel był zadowolony i powiesił je obok łóżka by móc ciągle na nie patrzeć. Super prezent i nie drogi; )

Album ze wspólnymi zdjęciami to kolejna tania propozycja na prezent. Jeśli jesteście razem krótko lub nie macie wielkich funduszy ten prezent jest strzałem w 10-tkę. Danielowi zrobiłam takii album bez okazji aczkolwiek na mikołaja czy święta również uważam iż jest to super pomysł.

Tutaj nie rozwodząc się zbyt długo. Pomysł podobny do poprzednich. Na mega tani prezent nadaje się idealnie. Max 10 zł. wyniesie Was koszt takiego prezentu. Polecam. Ja danielowi dałam wiele takich ramek.

Koszulki czy t-shirty. Ja danielowi kupiłam bardzo dużo tego typu rzeczy. Zwykle stawiam na lepsze Marki by byuć pewną ich trwałości. Wy jednakowoż możecie kupić t-shirt z house/cropa lub udać się na łowy do Second Handów gdzie napewno znajdziecie coś fajnego. . Pamiętam i również Wam to polecam jeśli znacie upodobania muzyczne swojego Pana kupcie mu koszulkę z logo zespołu itp. 

Aby Wasi mężczyzni nie marźli zimą kupcie im bluzę. Im cieplejsza tym lepsze. będą zachwyceni. Oczywiście zamiast bluzy możecie kupić fajny sweter. :)

Na dzisiaj to tyle! Trzymajcie się! Klaudia 






8 komentarzy:

  1. Mi się szczególnie spodobał pomysł z ramkami! Stanowią ponadczasowa pamiątkę i każdego na to stać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem z moją dziewczyną 3 lata i nigdy nie dostałem takich fajnych prezentów, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wbrew pozorom, wam facetom ciężko coś kupić

      Usuń
  3. A mi się podoba pomysł z koszulkami choć słyszałam że ciuchów się nie daje na gwiazdkę ale co tam ;) hmm... fajne ramki czy antyramy ze zdjęciami (gotowce) GENIALNE - czemu sama na to nie wpadłam hehe!! A perfumy czy woda po goleniu no to już naprawdę trzeba znać gust partnera !! :) pozdrawiam i więcej takich postów !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się;) będzie część 2 pomysłów na prezenty dla niej,oraz dla niego, szykuję również super pomysły na pakowanie prezentów;) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście jest to okres bardzo prezentowy i ja również jestem zdania, ze bardzo fajną sprawą jest to aby wiedzieć jaki prezent na andrzejki wybrać. Uważam, że bardzo duży wybór różnego rodzaju upominków jest zawsze w https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-andrzejki i jak najbardziej warto jest tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń