środa

# Pomysły na prezenty świąteczne dla NIEJ część 1

Cześć! dzisiaj post w którym opowiem o prezentach świątecznych dla kobiet. Myślę, że większość powinna zadowolona być z takich upominków. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam.
 
 
 
Jak doskonale wiadomo każda z kobiet lubi kosmetyki. Zarówno pielęgnacyjne jak i "kolorowe". Każda powinna z takowych prezentów się ucieszyć, no chyba, że ma ich tak dużo, że jest jej to zbędne. Wtedy taki prezent jest wtopą. Możecie kupić różne zestawy, kosmetyki pojedyncze i wszystko co wiecie, że wasza partnerka będzie lubiła i używała.
 
Ramki ze zdjęciami są świetnym i tanim prezentem. Jeśli dopiero zaczynacie być razem, jesteście razem krótko, albo po prostu chcecie kupić dziewczynie jakiś niedrogi drobiazg polecam ramki na zdjęcia, najlepiej z waszym zdjęciem w środku. Obecnie jest tak duży wybór, że na pewno coś znajdziecie.
 
Kubki z waszym zdjęciem również są super tanim i fajnym pomysłem. Każda kobieta lubi pijać kawę czy herbatę w kubku na którym jest zdjecie z jej ukochanym. Mała rzecz, a naprawdę Cieszy. Klaudia z takiego kubka była bardzo zadowolona więc polecam. Kubki takie możecie zamówić np. u NEWCARDS na allegro gdzie jest świetny wybór, mała cena oraz natychmiastowa przesyłka.
 
Biżuteria jest już droższą propozycją. Jeśli znacie upodobania swoich dam, wiecie czy wolą srebro czy złoto, jaką biżu najczęściej noszą jest to super pomysł na prezent. Ja dałem Klaudii na święta rok temu właśnie wisiorek z serduszkiem oraz grawerem z tyłu. Każda pani będzie zachwycona. Możecie również kupić zestaw biżuterii np. taki jak widzicie po prawej stronie. Ten dałem Klaudii na urodziny. Była równie zadowolona. Polecam
 
Jeśli wiecie, że wasza kobieta marzy o złotym zegarku możecie jej taki sprawić, jeśli nie stać Was na aż tak drogą rzecz możecie kupić tańszy np. taki jaki widnieje po lewej stronie. A zawsze można kupić srebrny do 100 zł. No chyba, że partnerka nie przepada za srebrem i ceni sobie klasyczne złoto.
 
Na dzisiaj to tyle, już niebawem 2 część. Pozdrawiam Daniel
 
 


10 komentarzy:

  1. ja zamierzam oświadczyć się swojej dziewczynie na swięta, ciekawe czy będzie zadowolona z takiej formy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wniebowzięta;) ja bym skakała z radości ;))) powodzenia !!!!! <3

      Usuń
  2. Co do kosmetyków na prezent to moim skromnym zdaniem trzeba bardzo uważać i panowie nigdy ale to nigdy nie kupujcie kremów przeciwzmarszczkowych !! - totalna wtopa !! :) do do reszty to bardzo fajne pomysły na prezent !! Ja w tym roku pomyślałam o wyjeździe na ferie dla naszej dwójki :) hehe... ale to spory wydatek :) A co do oświadczyn To powodzenia drogi Anonimowy !! Myślę że partnerka będzie zadowolona !! Pozdrawiam Basia195.

    OdpowiedzUsuń
  3. drogi Św. Mikołaju przynieś mi w tym roku portfel ;)
    z w/w dla mnie naj jednak biżuteria i zegarek...i to pod warunkiem, że ktoś zna mój gust. Kosmetyki - ja sama je kupuję gdy już naprawdę nie wiem co kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście też nie lubię dostawać kosmetyków, ale jedynie z tego względu, że nie zawsze trafiają w moje gusta, a potem głupio mi ich nie używać, żeby osobie od której je dostałam nie sprawić przykrości, choć naszczęście mój facet mnie na tyle zna, że wie chociaż jakie zapachy trafiają w mój gust :D hah, choć perfum mam już tyle, że kolejna fiolka byłaby nie do zużycia :D pozdrawiam;)

      Usuń
    2. fajny pomysł, ale to poważna decyzja z oświadczynami..

      Usuń
    3. zgadzam się, :) trzeba to dobrze przemyśleć zanim się podejmie takie kroki

      Usuń
  4. ja też bardziej z prezentów ucieszyłabym się z oświadczyn, łał, co za pomysł. Każdy facet, który taką niespodziankę swej kobitce zrobi jest po prostu mocarzem przez wielkie M! Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zgadzam się.! życzę jeszcze raz powodzenia;)

      Usuń