czwartek

# Mój zbiór - część 1 - lakiery do paznokci

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą częścią nowego cyklu na blogu. Będzie to cykl mój zbiór. Będę pokazywała tu swoje zbiory kosmetyczne, pogrupowałam je i dziś zaczynamy od lakierów do paznokci. Nie znajdziecie tu ani essie ani opi ani innych drogich marek ponieważ nie jestem fanką lakierów, a na moich paznokciach nawet te najtańsze trzymają się dosyć długo.
 
 

 
 
*Safari 08
*Golden Rose seria PARIS 123
*Soraya 23
*Wibo express growth  299
*Inglot 183



 
*Golden rose seria Paris 92
*delia no 1 5
*Eveline color instant 422
*Inglot 946
*Avon (zapożyczony od przyjaciółki)

 
*Lovely crystal strenght
*Inglot 969
*Lemax color 20
*Miss sporty clubbing 330
*safari 100
*Essence color&go 39 lime up!

 
*Essence paradise 04 fruit punch
*Wibo express growth 349
*Sensique french white
*Color trend edition Wibo 21 nude
*Essence color&go 70 nude it!
*sensique french rose
*Miss sporty lasting colour 390
*Dior nail colour white 12

 
*Matt top cout Vipera
*Golden Rose seria paris 05
*sensique 207
*sensique 202
*Topp coat wet 'n wild
*TCW top coat-brokatowy
*miss sporty lasting colour 09
 
 
*black colour - no name
*Sensique oriental dream 259
*zdobnik - no name
*catrice c03 beam me scotty
*Inglot 112
 
To tyle, tak jak mówiłam jest tego bardzo mało! Jakie są wasze ulubione lakiery? kolory, marki?
Zbiór czego chcecie zobaczyć w kolejnej odsłonie serii? Buziaki! Klaudia
 


24 komentarze:

  1. Szkoda, że nie postawiłaś ich... Lubię patrzeć na kolekcje kosmetyczne a lakiery najlepiej się prezentują, kiedy stoją lub leżą na płasko. W każdym razie kolory piękne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To żałosne, że usuwasz negatywne komentarze:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałosne jest to iż wiem kim jesteś i możesz powiedzieć prosto w twarz swoją opinię;) No chyba, że się boisz koleżanko..

      Usuń
    2. I myślę że bardzo dziecinne. Śmieszą mnie ludzie którzy sie spinają i nie maja własnych spraw. To świadczy źle o tobie , zapewne nikt cie nie lubi i jestes niedowartościowana z tego powodu. Heh, jakbyś wczoraj oglądała świat według kiepskich zobaczyła byś własne odbicie . Pewnie jestes tez mało inteligentna i nie zrozumiesz ostatniego zdania;) pozdrawiam

      Usuń
    3. Do tej osoby Anonimowy !! Podejrzewam że koment nie został by usunięty jeśli TY (anonimowy/a) była lub był byś podpisany swoim imieniem i nazwiskiem !! JA takich komentarzy np. nie usuwam!! Ale takich cwaniaków którzy sie ukrywają to z czystą przyjemnością tak !! Popieram decyzję KLAUDII I DANIELA !! Brawo !! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :D chętnie bym się pozbyła, z czystym sumieniem używam może 5-6 kolorów ze wszystkich, reszta leży i używam ich od święta, jak mi się przypomną;)

      Usuń
  4. Super kolekcja :) Ja również nie przepadam za drogimi lakierami :) A chciałabym zobaczyć twoją kolekcję cieni do powiek :) Ciekawa jestem ile ich posiadasz i z jakich najczęściej korzystasz ?? pozdrawiam, basia195

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie jutro pojawi się post dla ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. a może jakiś filmik hę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można kupić ten top coat brokatowy który połyskuje na wszystkie kolory tęczy? Jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w każdym sklepie z tanimi kosmetykami, kosztował mnie on chyba 4 czy 5 zł. Mega fajny kosmetyk;) poszukaj w chińskich centrach handlowych, sklepach wszystko po kilka złotych, na pewno gdzieś znajdziesz;) ewentualnie bazarek

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże.. jak można mieć tyle lakierów? szok, pozytywny oczywiście! Ja najbardziej czekam na post z kolekcją pędzelków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, oczywiście post o pędzlach pojawi się już wkrótce! Jest ich sporo więc zanim je ogarnę wszystkie by były czyściutkie to potrwa, ale cierpliwości. pozdrawiam Cię

      Usuń
  10. Super kolekcja ! :) już zapisałam, które musze kupić "po pierwszym" haha :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:D cieszę się, haha też zawsze czekam z zakupami "do pierwszego" buziaki

      Usuń
  11. ajajaj myslalam ze tylko ja mam ich az tyle.. a nawet wiecej ;P i też ich nie używam, ale uwielbiam je miec i kupuje zawsze jak mnie jakis zachwyci ;P pozdrawia, Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Klaudia ;) bardzo lubie czytac twojego bloga a parowki w ciescie francuskim z przepisu twojego chlopaka mam zamiar przyzadzic na impreze z okazji moich 18stych urodizn myslisz ze to dobry jadlospis? moze powiedizlaabys jakie najlepiej przekaski serwowac na takie imprezy? mam pare pytan od wielu lat mam problem ze swoim cialem.. czy ty zawsze bylas taka jak jestes czy schudlas i jesli tak to jakie mialas spoosby a i chcialam sie ejszcze spytac czy masz moze jakies rady na pryszcze? mam nadzieje ze mi odpiszesz ;) pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! przepraszam, że odpisuję Ci tak późno. Jeśli chodzi o parówki w cieście to idealna propozycja na imprezę, myślę, że taka przystawka przypadnie do gustu każdemu z gości. Co do sylwetki to długa historia lecz by osiągnąć taką figurę jaką mam teraz musiałam bardzo długo pracować, chodzić na siłownię i ćwiczyć. oczywiście nie ma złotej rady, idealnej dla każdego, jeśli chcesz wiedzieć coś ode mnie na temat mojego sukcesu napisz do mnie wiadomość prywatną na fejsie lub mejla (ciorochk@interia.pl) na pewno z chęcią Ci odpowiem i opowiem wszystko. Co do pryszczy bardzo dobrym sposobem jest lekkie pilingowanie ich, polecam peelingi drobnoziarniste, następnym krokiem jest wysuszanie pryszcza, a co do całej buzi trzeba ją odpowiednio pielęgnować, 2x dziennie tonizować i nawilżać kremem do cery tłutstej lub najlepiej problematycznej. Super linię kosmetyków wypuściła na rynek firma AA lub under 20! myślę, że powinno być Okej, ściskam i przesyłam miliony buziaków!

      Usuń