niedziela

# Pomysłowe Kubki na pomysłowy prezent! NEWCARDS dla Pomyslowej Pary

Cześć! Kochani dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący działalności firmy NEW CARDS. Natknęliśmy się z Danielem na tą firmę kiedy to bardzo chcieliśmy kupić kubek ze zdjęciem i specjalną dedykacją Sabince-siostrze Daniela. Wiedzieliśmy, że taki prezent jej się spodoba i pijąc w nim będzie przypominała Sobie chwile spędzone z Danielem i ze mną podczas pobytu w Polsce. Chcieliśmy aby kubek był idealny. Wtedy znalazłam firmę new cards i oglądając ich ofertę zadzwoniłam do Daniela mówiąc Mamy to! zamówiliśmy kubek i siostra była mega szczęśliwa. Kubek był piękny, super zrobiony i co najważniejsze bardzo porządny. Nie przypominał kubka z targowego stoiska, który przy lekkim obtłuczeniu pobiłby się na kawałeczki. Był naprawdę solidny.
 

 
 
Niedawno przypomniałam Sobie o firmie New Cards i razem z przemiłą panią, która zajmuje się wszystkimi tymi cudami postanowiłyśmy podjąć współpracę. Firma New Cards wysłała nam Kubki sygnowane nami. Czyli Adresem naszego Bloga. Postanowiliśmy sprawdzić jak będą wyglądać kolejne kubki i napisać o nich jeśli sprawdzą się. Okazało się, że zostały wykonane równie solidnie co kubek dla Sabci. Niemalże identyczna precyzja została wykorzystana do naszych kubków. Wysłaliśmy jedynie zdjęcia, które chcieliśmy mieć na swoich kubkach. Prezentują się one w następujący sposób:
 
Kubek Daniela :

 
 
Kubek Klaudii:
 
Naszym zdaniem kubki od New Cards są świetnym pomysłem na Tani prezent. Ich Cena jest w porównaniu do jakości śmieszna! Miliony wzorów pomogą wam wybrać coś odpowiedniego. Aby zobaczyć ich ofertę Kliknijcie TU! Polecamy wam new cards z całego serduszka!
 
Miłej Niedzieli! Klaudia ;)
 
 


8 komentarzy:

  1. zaje***** kubki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na prezent. zamówię taki kubek swojej mamie na święta:) p.s. faktycznie mega Taniocha

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widziałam kubek też ze zdjęciem ale jak się wlewało ciepłą wodę to zmieniał kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie widziałam, jednak polecam te gdyż są tanie i efektowne;) pozdrawiam

      Usuń