wtorek

# Sposoby na zapakowanie prezentów świątecznych i nie tylko !!! Pomysłowa Para Radzi

Hej! Napewno wiele i wielu z was co rok ma ten sam problem. Mianowicie jak zapakować prezent dla bliskich nam osób y wyglądał on ładnie. Ja przedstawię Wam dzisiaj kilka propozycji tańszych i droższych, wymagających pracy i tych, które zapakujecie w kilka sekund. Mam nadzieję, że Wam pomogę. Trzymajcie się i zapraszam!
 
 
Co będzie Nam potrzebne do pakowania prezentów?
-taśma klejąca
-taśma dwustronna
-nożyczki
-papiery
-celofan
-wstążki
-torebki na prezent
-pocztówki
-bileciki

Wszystkie artykuły zakupiłam w kwiaciarni oraz sklepach Pepco i Max.
Łącznie na akcesoria te wydałam około 30 zł. Opcjonalnie można użyć
tego co ma się w domu- pod ręką. Np. szarą gazetę ;)
 
 
 
1) Pierwszy sposób To tradycyjnie każdemu napewno znany już sposób na pakowanie prezentów. Nazywa się on na Kimono. Jest bardzo prosty acz efektowny!

Wybieramy prezent do opakowania.

Wycinamy odpowiedni kawałek papieru. Układamy go wzorem do dołu. Następnie układamy przodem nasz prezent.

Zawijamy boki i sklejamy taśmą. następnie zawijamy górną i dolną część tak jak widzicie na górze. Również sklejamy taśmą.

Dodajemy wstążkę ozdobną, koniecznie powinna kolorystycznie pasować do papieru. Ja dodałam również bilecik.

 

Opcjonalnie do ozdoby dodajcie tak jak ja kartkę świąteczną pod kokardkę. i gotowe:)

2) Pakowanie w celofan- sposób Japoński

wybieramy pudełko w które docelowo zapakujemy prezent. Moje pochodzi z Avonu, kupiłam je by zapakować zestaw skomponowany przeze mnie, prezent powędruje do Babci.
Wsadzamy wszystko do pudełka i zamykamy je.

Pudełko kładziemy na foli celofanowej pół przeźroczystej. Następnie tak jak w 1 przypadku zawijamy boki, następnie sklejamy dół tak jak widzicie na tym obrazku.

Następnie celofan, który został na górze łapiemy i związujemy wstążką. Ja dodałam bilecik i prezent dla Babci gotowy:) wygląda bardzo ładnie i nie zwyczajnie. Folię taką dostaniecie w kwiaciarniach.
 
3) Pakowanie w Celofan- freestyle
 
Kolejny pomysł jest dużo szybszy i zupełnie nie skomplikowany.
 

Docelowym prezentem dla Dziadka jest Kubek. Kubek umieściłam w kartonowym pojemniczku. Następnie rozkładamy folię celofanową nie prześwitującą. Następnie na środku czyli w centralnym miejscu układamy nasz Kubek (ważne aby był "na stojąco") następnie łapiemy wszystkie robi folii i zwijamy. Obwiązujemy wstążką, dodajemy bilecik z imieniem i gotowe! Prawda, że szybko?
 
4)Pakowanie w celofan przeźroczysty
 

 
Prezent, który chciałam zapakować to drobiazg. Aby wyglądał efektownie wymyśliłam coś następującego: Wybieramy jakiekolwiek pudełko bez przykrywki tak jak ja. Do środka wkładamy prezent, a następnie przykrywamy go lub zakrywamy jak kto woli specjalną fizeliną dostępną w kwiaciarniach lub tak jak ja "włoskami", które dodawane są do bukietów. Kupiłam je oczywiście w zaprzyjaźnionej kwiaciarni koło domu. Dalej procedura jest taka jak poprzednio. Rozkładamy celofan, na środek ustawiamy pudełko, łapiemy wszystkie rogi, związujemy, dodajemy bilecik i prezent gotowy:)
 
 
 
5) Najprościej i najszybciej- Torebka na prezent
 
Tego chyba nie trzeba tłumaczyć;) wkładamy prezent w torebkę i gotowe. Najszybszy i zdecydowanie nie lubiany przeze mnie sposób. Nie lubię chodzić na łatwiznę, zawsze chcę aby prezent wyglądał wyjątkowo pięknie i oryginalnie.
 
6)Sposób na stare pudełko po butach
 
 
Bardzo prosty sposób. Bierzemy stare pudełko po butach, odmierzamy wystarczającą ilość papieru do pakowania prezentów, obklejamy całe pudełko razem z wieczkiem czyli przykrywką, do środka wkładamy prezenty, zawijamy wstążką dodajemy kokardę i gotowe:)
 
7)Sposób na drobiazgi -kupcze małe pudełeczka
 
Kiedy do zapakowania macie drobiazg taki jak kolczyki czy zawieszkę lub pierścionek najłatwiej zakupić takie drobne pudełeczko na prezent. Jego koszt to około 2/3 złotych. Wkładamy i gotowe. Wygląda słodko i bardzo efektownie !
 
Na dzisiaj To tyle,mam nadzieję, że pomysły przypadną wam do gustu i staniecie się posiadaczami/czkami najpiękniej zapakowanych prezentów świątecznych na świecie, a wasi bliscy będą zachwyceni:) Pozdrawiam, buziaki Klaudia !
 
 
 



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ten tradycyjny papier,którym się opakowuje prezenty zastępuje się...czymś innym :) i to akurat groszowa sprawa gorzej z resztą,bo w elementy dekoracyjne,które jednocześnie podtrzymają nasz zastępnik trzeba trochę zainwestować i jest to dostępne tylko w plastyku ;)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe :) hmm na pewno wykorzystam rady do pakowania moich prezentów :) pozdrawiam cieplutko Basia195. :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! cieszę się, że mogłam pomóc, już niedługo część 2 o pakowaniu;) buziaki

      Usuń