poniedziałek

# Pomysły na prezenty świąteczne DIY - część 2 !!! Pomyslowa Para

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi propozycjami prezentów ,które nie wymagają waszych nakładów finansowych! Mowa oczywiście o produktach  DIY czyli Do it yourself! Jak już mówiłam kocham obdarowywać moich bliskich takimi drobiazgami, które w mojej ocenie idealnie dopełniają prezent właściwy. Śmiać mi się chcę ponieważ chyba każdy kto mnie zna śmieje się ze mnie mówiąc, że mogłabym obdarowywać bliskich codziennie;) W sumie to mają rację, hah;) Zapraszam !!!
 
 
1) Pierwsza dzisiaj będzie własnoręcznie przygotowana Herbatka!
Składniki:
-herbata liściasta
-olejki eteryczne spożywcze
-anyż
-mięta
-goździki
-cynamon
-skórka pomarańczowa
-skórka cytrynowa
-słoiczek lub woreczek celofanowy
-wstążeczka
 
 
Sposób przygotowania: 1.Przesyp odpowiednią ilość liści herbaty do pojemniczka.
2.Do herbaty dodaj dodatki, które sam skomponujesz.
3.Wymieszaj.
4.Wsyp do celofanowego woreczka, zwiąż wstążką i gotowe!
 
Moje propozycje:
 
1.liście zielonej herbaty ze skórką z cytryny
2.liście czarnej herbaty z goździkami i cynamonem.
3.liście czarnej herbaty ze skórką pomarańczową.
4.liście czarnej herbaty z mięta i anyżem.
 
***
 
2) Sól do kąpieli!
składniki:
-sól z morza martwego
-gruba sól domowa
-olejki eteryczne
-suszone płatki róży
 
Sposób przygotowania: 1.pomieszaj obie sole.
2.Do soli dolej ulubiony olejek eteryczny.
3.Dodaj płatki róży.
4.Jeśli chcesz dodaj barwnik.
5.zapakuj do słoiczka i gotowe:)
 
***
 
3)Popielniczka sposobem decoupage!
Składniki:
-szklana popielniczka
-serwetki
-klej do szkła(decoupage) najlepiej ze sklepu plastycznego
-pędzelek
 
Sposób przygotowania: 1.wyrwij i rozwarstw odpowiednie kawałki serwetki.
2.przyłóż je do szklanej wysokiej popielniczki.
3.Delikatnie nanieś klej na popielniczkę i na obrazek wydarty z serwetki.
4.Odstaw do wysuszenia.
5.Gotowe !
 
Mam nadzieję, że pomysły Wam się przydadzą i wykorzystacie je Sami/same!
Już niedługo post o pakowaniu prezentów! dowiecie się o różnych technikach pakowania prezentów, między innymi z wykorzystaniem celofanu, folii, torebek, papierów ozdobnych itp.
Zapraszamy już niebawem! Pozdrawiam! Klaudia;)


12 komentarzy:

  1. Heh no nie do końca tak się robi decoupage :) a wiem coś o tym bo robię to parę lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Decoupage klasyczny polega na naklejaniu wzoru z papieru i pokryciu go wieloma warstwami lakieru tak, aby wtopił się całkowicie i nie był wyczuwalny przy dotknięciu. W zamyśle ma on wyglądać jak namalowany." Klaudia chyba nie zrobiła aż tak wielkiego błędu, który można wytykać, używając do tego klej a nie lakier :)

      Usuń
    2. Ja tak robię bo tak potrafię;)

      Usuń
    3. Nie wytykam tylko mówię i nie potrzeba umieszczać definicji decoupage bo skoro robię to (tak jak zresztą napisałam dosyć wyraźnie) parę lat to wiem jaka jest definicja i na czym to polega także uświadamiać mnie nie trzeba ;) a po za tym używa się i kleju i lakieru,a to dlatego,że lakier utrwala,ok Klaudia robi tak jak to potrafi,zresztą nie jeden raz ze mną o tym rozmawiała bo się mnie pytała o decoupage jak jej pokazałam to co ja zrobiłam,także droga Agnieszko nie musisz na siłę zostawać obrońcą,bo tu nic złośliwego nie było ;)

      Usuń
    4. Nie broniłam Klaudii. Napisałam, co o tym uważam, a jeżeli masz problem z czytaniem ze zrozumieniem to już nie moje zmartwienie.

      Usuń
    5. Zmartwię Cię,nie mam problemu z czytaniem ze zrozumieniem

      Usuń
    6. Z Twoich wypowiedzi można wywnioskować coś innego :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pomysły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pomysły !::)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń