czwartek

# Do it yourself with Pomysłowa Para - bombki na choinkę i nie tylko !!! Ozdoby świąteczne HAND MADE !

Hej! Dzisiaj przyszedł czas na kolejne DIY czyli hand made. Pokażę wam jak w prosty i szybki sposób zrobić bombkę choinkową, a jeśli ktoś woli bombkę, która ozdobi wasz dom samodzielnie. Rodzaj i wielkość bombki możecie wybrać samodzielnie. Technika przygotowania bowiem jest taka sama. Ja wybrałam i zdecydowałam, że moje bombki będą średniej wielkości.
 
 
 
Jako bazę użyłam steropianowej kuli, która imituję naszą bombkę. Jest najważniejszym elementem bez którego bombki nie będzie. Kupić możecie ją w sklepie artystycznym lub papierniczym. Koszt uzależniony jest od wielkości.
 
W górę i dół kuli wbiłam wykałaczki, a całą kulę w jej obwodzie na środku przepasałam wstążką ,którą przymocowałam 2 szpileczkami aby była stabilna i nie ruszała się.
 

Następnie używając kleju uniwersalnego polimerowego posmarowałam obie połowy ponad i pod wstążką nim i obtoczyłam w Kaszy jęczmiennej. Wy możecie użyć każdej innej kaszy czy ryżu.
 
 


Następnym i ostatnim krokiem jest pomalowanie naszych bombek na złoty kolor. Ja do tego celu użyłam sprayu złotego DECO LACK. Wy możecie użyć choćby srebrnego czy zielonego.

Ostatnim krokiem jest wbicie czegoś w wierzchołek aby móc powiesić waszą bombkę. Ja czekam aż wyschnie i zrobię to aby móc powiesić ją by mogła cieszyć oko.
 
Trzymajcie się! Klaudia
 
 
 


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I bardzo szybko się robi, jedna bombka to 5 minut! ;d

      Usuń
  2. super, ile kosztowała twoja kula?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam dużo rzeczy więc dokładnie nie wiem, ale coś około 5 zł.? Koło tego, wiem, że mniejsze koło 3 kosztują, a 2x większe z 12;)

      Usuń
    2. mam kilka bombek diy i kule kupowałam zawsze w Empiku :D były tanie, ok. 3 zł :) Twoje są przepiękne, aż żałuję, że nie sprayu :D muszę się po niego pofatygować i też spróbuję :)

      Usuń
  3. Hej ;) fajny pomysl:) ja sie pochwale bombka, ktora tez sama zrobilam. Czas robienia to jakies 3-4 godziny, koszt ok. 15 zl. Mam nadzieje ze sie spodoba, pozdrawiam Julia
    http://tinypic.com/r/vmt352/5

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście wolę pracować na gąbce i wpinać w nią poszczególne elementy,nie lubię styropianu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie fajne, muszę pomyśleć nad zrobieniem tego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ciekawy pomysł ;) Ja osobiście nie wiem czy w moim świecie zapracowanym znalazła bym czas na takie cudeńko ... raczej nie .. idę na łatwiznę i kupuję gotowce :) !! Szkoda bo jak widać Klaudia pokazała naprawdę prostą i szybką rzecz do zrobienia :) Podziwiam że masz czas i taki talent. pozdrawiam cieplutko Basia195.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, talentem bym tego nie nazwała. Dużo więcej talentu posiada Mama Daniela, która tworzy istne cuda! Co do czasu nie mam go zbyt wiele acz zawsze znajdzie się przysłowiowe 5 minut;) pozdrawiamy!

      Usuń