niedziela

# Plum make up

Hej dzisiaj zapraszam Was na śliwkowy makijaż! Bardzo mocny, który dla mnie jest klasyczną propozycją na makijaż świąteczny! Zapraszam!
 
 




 
Makijaż twarzy:
-podkład eveline art. scenic warm beige
-puder sensique matt finish powder 104
-bronzer Rimmel golden goodnes
-róż sleek
-rozświetlacz Essence blossoms
 
Makijaż oczu:
-baza Kobo
-cień Bazowy MUA 01
-cień Isadora plummy chesnut
-cień czarny sleek oh so special
-eyeliner liquid claires
-tusz do rzęs Helena Rubbenstein black
-usta; błyszczyk bezbarwny +cień isadora
 
 

10 komentarzy:

  1. strasznie źle malujesz rzęsy masz posklejane i wygląda jakby ich prawie nie było ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) kropił deszcz na dworze dlatego się posklejały

      Usuń
  2. Przygotujesz coś na święta ze złotem lub srebrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak;) mój makijaż świąteczny być może będzie złoty więc coś postaram się przygotować, ;*

      Usuń
  3. A mi się makijaż podoba :) Ślicznie, pozdrawiam Was cieplutko :) !!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor szminki bardzo odważny, ja bym się nie zdecydowała, bo totalnie do mnie nie pasuje, ale zawsze podziwiam jak ślicznie wygląda na innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) jq też kiedyś nie lubiłam takich ust a ostatnio polubiłam ciemne i wyraźne usta ! dodają mega kobiecości, choć w tym wyglądałam dziwnie chyba;)) pozdrawiam !

      Usuń