niedziela

# Hot Dogi ! Lepsze niż na Stacji !

Hej! Powracam do Was z przepisem, który bardzo mi podpasował.Kiedy ostatnio nie miałam pomysłu co przyrządzić Sobie i Danielowi na kolację ujrzałam bagietkę. Pomysł narodził się od razu. Zapraszam dalej!
 
 
 
 
Składniki na 2 hot dogi:
-2 kawałki bagietki (ważne by były to końcówki)
-2 parówki
-4 plastry żółtego sera
-majonez
-ketchup
-masło
 
Sposób przygotowania:
1.Odkrajamy bagietkę.
2.Ze środka wydłubujemy wnętrze.
3.Gotujemy parówki.
4.Smarujemy bułki od środka masłem.
5.Wkładamy po 2 plasterki sera.
6.Pieczemy w temperaturze 190-200 stopni przez około 5 minut.
7.Następnie wyjmujemy bagietki z pieca.
8.Na dno wlewamy trochę sosów.
9.Wkładamy parówki
10.Dodajemy sosy jeszcze raz.
11.zapiekamy około 3 minuty w tej samej temperaturze.
12.Jemy.
 
Smacznego! Klaudia:) 

8 komentarzy:

  1. hmm.. a gdzie warzywa ?? Bo taka wersja to mega tucząca ..??!! Ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodane warzywa nie ujmą ilości kalorii;)

      Usuń
    2. Bardziej myślałam tu o grillowanej bułce z warzywami bez parówki !! Osobiście uwielbiam takie cuda z pieczarkami i prażoną cebulką z sosem czosnkowym hmm... pychaaa!!

      Usuń
    3. musimy kiedyś wypróbować:))

      Usuń
  2. dobry pomysł i piątak w kieszeni;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie co do tego :" 4.Smarujemy parówki od środka masłem. " jak posmarować parówki od środka masłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście wdarła się pomyłka. Chodzi o bułkę;)

      Usuń