sobota

# Outfits of Christmas! + Nasze święta

Święta, Święta i po Świętach! Witajcie Kochani po krótkiej przerwie. Dzisiaj Zapraszam Was na dwa stroje dnia ze świąt. Mam nadzieję, że wam się spodobają, a jeśli nie piszcie co i jak;) Te święta były magiczne i naprawdę rodzinne. Cieszę się, że już po bo ile można jeść i siedzieć przy stole.. Dzisiaj aż obiad teściowej lepiej smakował bo był zwyczajny;)) Teraz przed nami już Nowy Rok i wiele postanowień. Mam nadzieję, że wszystkie uda mi się spełnić.
 
 
 
 
Outfit - Wigilia
 

 
Sukienka- No Name
Marynarka-Topics
buty- czasnabuty.pl
Okulary- Lewis Baseline
 
Outifit- Boże Narodzenie
 
 


 
Spódnica skórzana- Romwe
Top- H&M
Rajstopy- Primark
Buty- allegro.pl
skórzana kurtka- F&F Tesco
 















 



 

 
Zdjęcia pokazują Nasz czas podczas świąt! Ponieważ spędzaliśmy je i u mnie i u Daniela w domach musieliśmy jeść podwójnie, ale i radość była podwójna! Spędziliśmy świetnie czas i jesteśmy bardzo zadowoleni z niego oraz z prezentów! Już niedługo Nowy Rok i kolejny czas świętowania!
 
Trzymajcie się ciepło Kochani! Buziaki <3 Klaudia
 
 
 
 


11 komentarzy:

  1. Super spódniczka! widzę, że święta super;) pozdrawiam Was Ola
    p.s. co dostaliście na święta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, owszem świetne;)) Co do prezentów bardzo dużo w tym roku gwiazdka przyniosła. Począwszy od perfum, przez ubrania, kosmetyki po gadźety;) Moim ulubionym jest zegarek złoty, a Daniela nie mam pojęcia;) A ty co dostałaś? pozdrawiamy ! Pomysłowa Para

      Usuń
  2. Super Post :) !! Widać że święta udane :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! Oczywiście, bardzo udane! Pozdrawiamy ! buziaki Basiu !

      Usuń
  3. Fajne święta, my z mężem na obczyźnie niestety trzymajcie się ciepło. Alicja i Maciek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem w życiu tak jest! Ważne ,że we 2 ;) buziaki

      Usuń
  4. kakao z piankami! gdzieś już to widziałam :D

    OdpowiedzUsuń