sobota

# Domowa galaretka! Zrób to sam! Pyszny deser!

Hej! Dzisiaj bez zbędnych wstępów zapraszam Was na wykonanie domowej pysznej galaretki. Mam, nadzieje, że spróbujecie zrobić ją w domu samodzielnie. Mi zajęło to około 10 minut. Moim domownikom i Danielowi smakowało! Zapraszam!
 
 



 
Składniki na 6 porcji:
-700 ml soku (w moim wypadku multiwitaminowego)
-6 łyżeczek żelatyny
-bita śmietana
-czekolada gorzka
-2 łyżki cukru
-suszone owoce
-owoce świeże
 
sposób przygotowania:
1.Do rondla wlewamy sok i doprowadzamy do go wrzenia.
2.Do wrzącego soku dodajemy cukier i dokładnie mieszamy.
3.do miseczki wsypujemy 6 łyżeczek żelatyny i dodajemy odrobinę gorącego soku łączac go z żelatyną.
4.Do wrzącego soku dodajemy żelatynę ciągle energicznie mieszając.
5.Po około 2 minutach mieszania zdejmujemy z gazu i odstawiamy do ostygnięcia.
6.Do miseczek lub pucharków wsypujemy na dno owoce, ja wybrałam suszone morele, śliwki, rodzynki i żuawinę oraz kawałek świeżej klementynki.
7.Zalewamy przestygniętym sokiem.
8.wstawiamy  do lodówki na kilka godzin.
9.Dekorujemy bitą śmietaną oraz czekoladą.
10.I gotowe!
 
Życzę Smacznego weekendu! Klaudia ;)


1 komentarz:

  1. Hmm brak komentarzy nie rozumiem czyżby nikt nie lubił galaretki hmm?? !! A ja lubię i coś skrobnę.. Pychaaaa !! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń