czwartek

# My favourite High heels !!!

Cześć! Dzisiaj zapraszam was na post o moich ulubionych szpilkach i butach na obcasie! nie będzie tego zbyt wiele więc bez zbędnych wstępów zacznę. Powiem tylko, że nie chodzę w wysokich butach na co dzień ponieważ jestem osobą bardzo wysoką, mierzę bowiem 178 cm. i  do casualowych stylizacji po prostu szpilki na co dzień w moim przypadku nie są praktyczne. Zaczynamy !
 
 


model : lity
producent: czasnabuty.pl
obcas: 14 cm
platforma: 4 cm
cena: 80 zł.
 


model: szpilki
producent: Deichmann graceland
obcas: 8 cm
platforma; 2 cm
cena; 79 zł.
 



model: czółenka
producent; (nie pamiętam)
obcas: 7 cm
platforma; brak
cena; 50 zł.
 
model: koturny
producent; zamówione w internecie
obcas(koturna): 10 cm
platforma: 2 cm
cena; 29 zł.
 
 

 

model: szpilki
producent: Catwalk
obcas: 14 cm
platforma: 2 cm
cena; 100 zł.
 


Model: botki
producent: graceland
obcas; 9 cm
platforma: brak
cena; 99 zł.
 


model: szpilki
producent: graceland
obcas: 10 cm
platforma; 1 cm
cena; 129 zł.
 

model: szpilki
producent; catwalk
obcas; 11 cm
platforma; 1 cm
cena; 89 zł.
 
 
 
Na dzisiaj to tyle! Mam nadzieję, że wam się podoba, pozdrawiam! buziaki :) Klaudia
 
 


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki, kurczę czaję się na tyle nowych par, ale boję się ich kupować bo wiem, że nie będę w nich za często chodzić ;D

      Usuń
  2. Jakie piękne butki, zazdroszczę Ci wzrostu, wysokie kobiety są piękne. Ja mam 1,62 i zawsze jestem najmniejsza;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh, dziękuję;) Też podoba mi się fakt ,że jestem wysoka, buziaki;*

      Usuń
  3. pierwsze buty-zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są piękne, aczkolwiek niesamowicie niewygodne:d nogi bolą mnie już po 15 minutach haha

      Usuń
    2. również nie polecam pierwszych butów na dłuższe spacery, najbardziej niewygodne buty jakie kiedykolwiek miałam ;p

      Usuń
  4. Super kolekcja! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń