poniedziałek

# Mój zbiór- pędzle do makijażu

Hej dziewczyny! Dzisiaj przygotowałam dla was notkę na temat moich wszystkich pędzli do makijażu, których podkreślę UŻYWAM! nie będę pokazywać wam starych lub nie użytecznych pędzli. Jeśli jesteście zainteresowane zostańcie ze mną ;)
 
 
-lancrone makeup f124
-Mac 150
-hakura h21
-hakuro h50
-Eco tools powder brush
-hakuro h24


 

-kozłowski
-kozłowski
-kozłowski
-maestro
-maestro
-kozłowski
-kozłowski
-infinity
-inglot
-infinity
-lancrone
-infinity




-real techniques
-sephora
-rossman
-eco tools
-top choice
-elf
-essence
-real techniques
-rossman
-sephora
-essence
-w7
-sephora
-real techniques
-real techniques
-real techniques


 
Na dzisiaj tyle! Recenzje każdej firm znajdziecie już wkrótce na blogu! buziaki;) Klaudia


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zbiór! Na oko mam chyba tyle samo pędzli co TY :D No może ciut więcej ;) Mnie też czeka taki wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pedzle dla dzieci na plastyke xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrość chwyciła za dupę? Bardzo fajna kolekcja;) pozazdrościć, szczególnie Real techniques i Mac'a ;)

      Usuń
    2. :) Dziękuję, długo musiałam zbierać pieniądze by kupić te wszystkie pędzle;)

      Usuń
  3. Zajmujesz sie moze makijazem na studniowki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuję się;) Makijaże ślubne, okolicznościowe w tym studniówkowe;)

      Usuń
    2. Jeśli jesteś zainteresowana, to napisz do mnie na facebooku i pogadamy wtedy o tym;) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Łał :) co za ogromny zbiór , ja mam o wiele mniejszy :( hmm... chyba trzeba będzie zrobić zakupy świąteczne hehe :) pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie;) polecam hakuro, maestro i eco tools;)

      Usuń