piątek

# Mój zbiór- Cienie do powiek

Hej! Dzisiaj na prośbę jednej z Was przychodzę z moim zbiorem.. Dziś? Kolekcja cieni do powiek. Oczywiście nie nazwałabym tego kolekcją z prostego względu, ja kosmetyków nie kolekcjonuję, ja ich poprostu używam i staram się je zużywać regularnie. Choć nie powiem nie zawsze mi się to udaje. Zapraszam do notki!
 
 
Wszystkie moje cienie do powiek mieszkają w jednej z 3 szufladek. Komódka szufladkowa stoi na mojej toaletce.  Jeszcze je mieści.. zobaczymy co będzie później;)


 
*sypkie pigmenty GOSH
*sypkie cienie Make up Acadey
*sypkie cienie My secet
*pyłek collection 2000

 
*cienie w kremie essence ; new league&ballerina backstage
*paintpot MAC rubenesque
*2 cienie w kremie rimmel
*cień w kremie n7
*cień w kremie AVON color trend
 


 
*MAC satin taupe
*cienie wypiekane bourjois
*trio sephora
*2 cienie accesorise
*IsaDora brown chesnut
*3 cienie Make up Academy
*Paletka maybelline

 
*inglot 410
*inglot 403
*stilla espresso

 
*Satin taupe MAC
*Vanilla MAC
*inglot 453
*inglot 122
*Omega MAC
*Dark Edge MAC
*inglot 376
*gorgeous Gold MAC
*Da Bling MAC
*Patina MAC
*inglot 111
*Nylon MAC
*White Frost MAC
 


 
*Sleek Oh So Special
*Sleek Storm
*Sleek caribean collection Curacao
 
Strzałkami na zdjęciu palet sleeka zaznaczone zostały cienie matowe, reszta są to cienie błyszczące, połyskujące, brokatowe itd. Mam nadzieję, że wam się podobało! Jakie są wasze ulubione cienie? Lubicie sleeka? co sądzicie o paletach? A może wolicie pojedyncze cienie? Piszcie w komentarzach!
 
 
 


11 komentarzy:

  1. łał .. co za ogromny zbiór cieni :) !! Ja osobiście mam jedną paletkę i kilka cieni osobno :) Moje ulubione kolorki to fiolet i brąz :) Zazdroszczę tak sporego wyboru podczas malowania !! Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego zazdrościć, jak bym miała mało to szybko bym makijaż rano robiła, a mając tyle, muszę myśleć i się wacham:D wcale nie dobrze:D heh, pozdrawiam Cię Basiu;*

      Usuń
  2. Kocham twoją kolekcję! Prosiłabym o pokazanie kolekcji szminek i błyszczyków, perfum oraz jeśli chcesz róży i bronzerów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł, też jestem za :) hehe a tak z innej beczki hehe.. kiedy Daniel uraczy nas nowym przepisem ...?? Może coś na słodko ?? !! Pozdrawiam

      Usuń
    2. Daniel ostatnio nie miał czasu,ale jutro powinno się coś pojawić ;)

      Usuń
  3. Okazała kolekcja :) Sama chciałabym taką mieć..

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak masz tego chyba mniej niż wcześniej:) Mała sugestia: dodawaj większe zdjęcia, bo trochę słabo widać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mniej :D kiedyś 3 szufladki to były same mazidła do oczu
      Dzięki za podpowiedź;)

      Usuń